Ernæringspumper og forbruksmateriell (enteral ernæring)

Nasjonal anskaffelse

Avtalen skal gjelde fra 1. februar 2019.

Anskaffelsen gjelder ernæringspumper med tilhørende ernæringssett for bruk i enteral ernæring. Rammeavtalen gjelder også kjøp av ernæringssett til allerede eksisterende ernæringspumper ved norske helseforetak. I tillegg vil den kommende anskaffelsen omhandle forbruksmateriell, slik som enterale sprøyter, aspirasjonssett og nasogastriske sonder.

Anskaffelsen vil stille krav om at produktene skal tilfredsstille ISO standard 80369-3.

Anskaffelsen gjennomføres som åpen anbudskonkurranse. 

Kontaktperson Sykehusinnkjøp

Andreas Rystrøm

Kategorisjef behandlingshjelpemidler
andreas.rystrom@sykehusinnkjop.no

+47 414 53 125

Portrett

Fremdriftsplan

Forventet utlysningstidspunkt er ultimo september 2018.

Forventet tidspunkt for evaluering er medio november 2018.

Forventet tildeling er primo desember 2018.

Utlysning

Veiledende kunngjøring ble gjort 4. mai 2018.

Her finner du anskaffelsen i Doffin.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.