Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Håndverkertjenester til Røros sykehus

Avtalen gjelder fra 1. Juni 2023 til 31. Mai 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av håndverkertjenester til Røros sykehus

Avtalen dekker følgende områder:

Malerarbeider
Leverandør: Sverresborg Malerservice AS, avtale 202443

Rørleggerarbeider
Leverandør: Røros VVS AS, avtale 202403

Ventilasjonsarbeider
Leverandør: Ingeniørfirmaet Myran AS, avtale 202410

Helseforetaket kontakter leverandøren direkte for avrop på avtalen. Avrop gjøres enten via bestillingssystemet eller via e-post.

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 08.11.2023