Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Fasaderenhold til St. Olavs hospital HF og Helse Nord-Trøndelag HF

Avtalen gjelder fra 1. mai 2023 til 30. april 2027. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Fasaderenhold til St. Olavs hospital HF og Helse 
Nord-Trøndelag HF

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Fasaderenhold St. Olavs Hospital HF
Leverandør: 4Service Eir Renhold, avtale 202330

Delkontrakt 2
Fasaderenhold Helse Nord-Trøndelag HF
Leverandør: 4Service Eir Renhold, avtale 202331

Avrop gjøres via bestillingssystem og/eller tlf og e-post.

4SERVICE EIR RENHOLD AS 

Monica Dahl, telefon 41550801, Monica.dahl@4service.no 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024