Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Treningsutstyr til fysio- og ergoterapi i Helse Midt-Norge

Avtalen gjelder fra 01.12.2024 til 01.12.2028.

Avtalen omfatter kjøp av treningsutstyr til fysio- og ergoterapi i Helse Midt-Norge

Avtalen dekker følgende områder/delkontrakter:

1 - Ergometersykkel - Casall Norge AS

2 - Spinningsykkel - Fitness Brands Norway AS

3 - Romaskin - Fitness Brands Norway AS

4 - Tredemølle - Klubben AS

5 - Sittesykkel - Casall Norge AS

6 - Hånd-/armsykkel - Klubben AS

7 - Ellipsemaskin/crosstrainer - Casall Norge AS

8 - Trekkapparat (kabel med trinser) - Klubben AS

9 - Kneekstensjons- og fleksjonsapparat - Klubben AS

10 - Benpressapparat - Klubben AS og Fysiopartner AS

11 - Treningsutstyr - Klubben AS

Avtalene er en eneavtale med en leverandør, og foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

 

Casall Norge AS, avtale nummer 203304 
Kontraktsansvarlig: Klas Lindgren 
Tlf: 934 14 607 
E-post: Klas.lindgren@casall.no 

Fitness Brands Norway AS, avtale nummer 203305 
Kontraktsansvarlig: Arnar Prøis 
Tlf: 902 74 196 
E-post: arnar@fitnessbrands.no 

Fysiopartner AS, avtale nummer 203306 
Kontraktsansvarlig: Thomas Nordvik 
Tlf: 915 63 265 
E-post: thomas@fysiopartner.no 

Klubben AS, avtale nummer 203307 
Kontraktsansvarlig: Espen Harbosen 
Tlf: 62 95 06 10 
E-post: espen@klubben.no 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 17.02.2025