Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Anleggsgartnertjenester til St. Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. januar 2024 til 1. januar 2026. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Anleggsgartnertjenester til St. Olavs hospital HF

Avtalen dekker følgende områder: 


Anleggsgartner til St. Olavs hospital HF
Leverandør:  Din Vaktmester AS, avtale 202779

 

Avrop gjøres direkte fra HF til leverandør. Kontakt ved HF er Seksjonsleder Vedlikehold, St. Olavs hospital - Allmenn Teknikk.

Din Vaktmester AS
Mathias Holst Vinge
Telefon: +47 47381148
E-post: mathias@dinvaktmester.no 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024