Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Serviceavtale lås og beslag St. Olavs hospital og Helse Nord-Trøndelag

Avtalen gjelder fra 20. april 2021 til 20. april 2023. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av Serviceavtale lås og beslag St. Olavs hospital og Helse Nord-Trøndelag  

Avtalen dekker følgende områder:


Serviceavtale lås og beslag St. Olavs hospital og Helse Nord-Trøndelag  
Leverandør: Bravida Norge AS, avtale nr 201400

 

Bestillinger vil bli foretatt fra Kundens driftsavdeling og iht. mekanismene angitt i konkurransegrunnlaget.  

Avrop kan gjøres av alle som Kunden har gitt fullmakt til å gjøre avrop.

    Bravida Norge AS
    Bjørn Stamnes 
    Telefon: +47 480 36 322
    E-post: bjorn.stamnes@bravida.no

     

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 03.01.2024