Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

UPS Service og vedlikehold HNT og St Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 12. juni 2020 til 12. juni 2025. Den kan forlenges med 1 år.

Avtalen omfatter kjøp av UPS Service og vedlikehold HNT og St Olavs hospital HF

Avtalen dekker følgende områder: UPS Service og vedlikehold HNT og St Olavs hospital HF


Leverandør: Coromatic AS, avtale 201366

 

Avrop gjøres direkte fra HF til leverandør.

Coromatic AS
Stine Fet Sollien
Telefon: +47 959 94 809
E-post: stine.sollien@coromatic.no

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024