Gjelder for alle helseforetak i Helse Midt-Norge

Arbeidsplassbriller og beskyttelsesbriller - HMN

Avtalen gjelder fra 01.02.2021 til 30.01.2023, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år. 

Avtalen gjelder Arbeidsplassbriller og beskyttelsesbriller. 


​Leverandør​

Kontraktsansvarlig: Hilde Frost
Tlf: 995 69 708
E-post: hilde.frost@specsavers.com


Produktansvarlig: Hilde Frost
Tlf: 995 69 708
E-post: hilde.frost@specsavers.com​

Produkter på avtale

  1. Arbeidsplassbriller
  2. Beskyttelsesbriller

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Sindre Faanes

prosjektleder 
sindre.faanes@sykehusinnkjop.no
+47 958 82 750


Dokumenter

​​

Slik brukes avtalen

Ansatte har med rekvisisjon med riktige opplysninger til butikken når de gjør synsundersøkelse eller kjøper briller.

Innlogging for brukere og leverandører

​​​​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



​​

Fant du det du lette etter?