Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Artroskopiske produkter

Avtalen gjelder fra 1.september 2023 til 31.august 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av artroskopiske produkter, herunder pumnper og shavere med tilbehør, RF-generatorer og prober. 

Abbott Medical Norway AS - avtale 202862
Kontraktsansvarlig: Jowita Chaczbabian 
Telefon: +48 885 580 349
E-post: nordic.avcontracts@av.abbott.com

Biotronik ApS - avtale 202863
Kontraktsansvarlig: Claus Bruun 
Telefon: +45 23 48 17 40
E-post: claus.bruun@biotronik.com

Boston Scientific Nordic AB - avtale 202864
Kontraktsansvarlig: Gitte Hove
Telefon: +46 733 76 80 39
E-post: tendernordic@bsci.com

Brage Medical AS - avtale 202865
Kontraktsansvarlig: Sven Arne Ulrichsen 
Telefon: 32 83 59 00
E-post: svane@bragemedical.no

Cook Norge AS - avtale 202866
Kontraktsansvarlig: Maria Östh
Telefon: 23 16 29 68
E-post: maria.osth@cookmedical.com

Medtronic Norge AS - avtale 202867
Kontraktsansvarlig: Elin Olsen 
Telefon: + 45 27 79 76 27
E-post: avtaler@medtronic.com

 

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1 - Artroskopipumpe og slangesett, shaver med håndtak, shaverblad og shaverfres
Arthrex Norway AS, avtalenummer 202451

Delkontrakt 2 - RF-generator og prober
Smith & Nephew AS, avtalenummer 202453

Det er inngått avtale med én leverandør per delområde. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Sist oppdatert 26.11.2024