Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Ballonger og stenter til vaskulær intervensjonsradiologi

Avtalen gjelder fra 1.april 2024 til 31.mars 2028.

Avtalen inneholder ballonger og stenter til vaskulær intervensjonsradiologi.

Avtalen dekker følgende områder:

(Leverandør/Avtalenummer)

Delkontrakt 1 - Ballongkateter, standard 0,035" – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 2 - Ballongkateter, OTW 0,014"/0,018" – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 3 - Ballongkateter, monorail 0,014 – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 4 - Medikamentballonger 0,014" og/eller 0,018 – Boston Scientific Nordic AS

Delkontrakt 5 - Medikamentballonger 0,035" – Medtronic Norge AS

Delkontrakt 6 - Ballongekspanderbare stenter, monorail 0,014" – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 7 - Ballongekspanderbare stenter 0,035" – Brage Medical AS

Delkontrakt 8 - Selvekspanderende stenter 0,035" til lår – Biotronik APS

Delkontrakt 9 - Selvekspanderende stenter 0,035" til bekken – Boston Scientific Nordic AS

Delkontrakt 10 - Selvekspanderende stenter for leddnære områder f.eks. arteria poplita  – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 11 - Selvekspanderende medikamentavgivende stenter – Cook Norge AS

Abbott Medical Norway AS – avtalenummer 202862
Kontraktsansvarlig: Jowita Chaczbabian
Tlf: +48 885 580 349
E-post: nordic.avcontracts@av.abbott.com

Biotronik ApS – avtalenummer 202863
Kontraktsansvarlig: Nana Thaarup
Tlf: +45 26 24 52 47
E-post: nana.thaarup@biotronik.com

Boston Scientific Nordic AB – avtalenummer 202864
Kontraktsansvarlig: Gitte Hove
Tlf: +46 733 76 80 39
E-post: tendernordic@bsci.com

Brage Medical AS – avtalenummer 202865
Kontraktsansvarlig: Sven Arne Ulrichsen
Tlf: 32 83 59 00
E-post: svane@bragemedical.no

Cook Norge AS – avtalenummer 202866
Kontraktsansvarlig: Maria Östh
Tlf: 23 16 29 68
E-post:  maria.osth@cookmedical.com  

Medtronic Norge AS – avtalenummer 202867
Kontraktsansvarlig: Elin Olsen
Tlf: +45 32 48 18 00 / +45 27 79 76 27
E-post: avtaler@medtronic.com

Avtalene er en eneavtale med en leverandør, og foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 09.02.2024