Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Ballonger og stenter til vaskulær intervensjonsradiologi

Avtalen gjelder fra 1.april 2024 til 31.mars 2028.

Avtalen inneholder ballonger og stenter til vaskulær intervensjonsradiologi.

Avtalen dekker følgende områder:

(Leverandør/Avtalenummer)

Delkontrakt 1 - Ballongkateter, standard 0,035" – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 2 - Ballongkateter, OTW 0,014"/0,018" – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 3 - Ballongkateter, monorail 0,014 – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 4 - Medikamentballonger 0,014" og/eller 0,018 – Boston Scientific Nordic AS

Delkontrakt 5 - Medikamentballonger 0,035" – Medtronic Norge AS

Delkontrakt 6 - Ballongekspanderbare stenter, monorail 0,014" – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 7 - Ballongekspanderbare stenter 0,035" – Brage Medical AS

Delkontrakt 8 - Selvekspanderende stenter 0,035" til lår – Biotronik APS

Delkontrakt 9 - Selvekspanderende stenter 0,035" til bekken – Boston Scientific Nordic AS

Delkontrakt 10 - Selvekspanderende stenter for leddnære områder f.eks. arteria poplita  – Abbott Medical Norway AS

Delkontrakt 11 - Selvekspanderende medikamentavgivende stenter – Cook Norge AS

Abbott Medical Norway AS - avtale 202862
Kontraktsansvarlig: Jowita Chaczbabian 
Telefon: +48 885 580 349
E-post: nordic.avcontracts@av.abbott.com

Biotronik ApS - avtale 202863
Kontraktsansvarlig: Claus Bruun 
Telefon: +45 23 48 17 40
E-post: claus.bruun@biotronik.com

Boston Scientific Nordic AB - avtale 202864
Kontraktsansvarlig: Gitte Hove
Telefon: +46 733 76 80 39
E-post: tendernordic@bsci.com

Brage Medical AS - avtale 202865
Kontraktsansvarlig: Sven Arne Ulrichsen 
Telefon: 32 83 59 00
E-post: svane@bragemedical.no

Cook Norge AS - avtale 202866
Kontraktsansvarlig: Maria Östh
Telefon: 23 16 29 68
E-post: maria.osth@cookmedical.com

Medtronic Norge AS - avtale 202867
Kontraktsansvarlig: Elin Olsen 
Telefon: + 45 27 79 76 27
E-post: avtaler@medtronic.com

 

Det er inngått avtale med én leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Sist oppdatert 17.12.2024