Blodgivergaver

Avtale for alle helseforetak i Helse Midt-Norge RHF

Avtalen gjelder fra 1. juni 2018 til 31. mai 2020, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år.

Avtalen omfatter gaver til blodgivere for blodbankene/tappestasjonene.

Hvem er leverandører?

Aksess & Daylight AS - avtalenummer 200351
Kontraktsansvarlig: Marianne R. Wang
Tlf: +47 971 50 955
E-post: marianne@adprofil.no

Produkter på avtale

Profileringsartikler.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Bjørnar Nordbotten

prosjektleder / avtaleforvalter 
bjornar.nordbotten@sykehusinnkjop.no
+47 488 93 436

Dokumenter

Slik brukes avtalen

En leverandør. Avrop foregår iht kontrakt.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)




Fant du det du lette etter?