Gjelder for alle helseforetak i Helse Midt-Norge

Defibrillatorer, ulike nivå

Avtalen gjelder fra 06.12.2021 til 05.12.2025, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år

Avtalen gjelder enklere og avanserte defibrillatorer med tilhørende opsjoner på strømkabel, overvåkingskabel, tilbehør til kapnografimåling, bærevesker, batterier, slange og mansjett for NIBP, SPO2 fingersensor, defibrilleringselektroder, printerpapir og adapter til kapnografi

Hvem er leverandører?

Medidyne AS
Kontraktsansvarlig: Frederik W. Clem
Tlf: +4523262244
E-post: fc@medidyne.dk
Produktansvarlig: Frode Netskar
Tlf: 92057560
E-post: eov@medidyne.no

Produkter på avtale

Følgende område er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

Defibrillatorer (Medidyne AS/201628)

​Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Hilde Fines Lund

rådgiver innkjøp 
hilde.lund@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

​Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



Fant du det du lette etter?