Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Dentale implantater

Avtalen gjelder fra 1.mars 2022 til 28.februar 2025. Den kan forlenges med 1 år.

Avtalen omfatter kjøp av dentale implantater.

Dentsply IH AS
Kontaktperson: Hanne Asp
Telefon: 992 34 943
E-post: Hanne.asp@dentsplyirona.com

Nobel Biocare Norge AS
Kontaktperson: Mari Wie Nerdal
Telefon: 924 25 472
E-post: mari.wie.nerdal@nobelbiocare.com

Straumann AS
Kontaktperson: Colette White Bjørklund
Telefon: 408 40 960
E-post: colette.white.bjorklund@straumann.com

Parallelle avtaler, hvor avrop bestemmes etter lokale valg per sykehus.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Sist oppdatert 26.11.2024