Avtale for alle helseforetak i Helse Midt-Norge RHF

Diatermiapparater - Enklere og Avanserte

Avtalen gjelder fra 4.mai 2021 til 3.mai 2023, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Avtalen omfatter levering av Enklere og Avanserte Diatermiapparater, med tilhørende opsjoner på Bipolar transuretal reseksjon, Argon-modul, Traller og pedaler, samt Røykavsug m/filter.

Hvem er leverandører?

Følgende leverandør er valgt:

Medtronic Norge AS – avtalenr: 201410
Kontraktsansvarlig: Panu Lauha
Tlf: +358 40 5623 024
E-post: panu.lauha@medtronic.com
Produktansvarlig: Stein Øyvind Forbord
Tlf: +47 922 30 850
E-post: stein.oeyvind.forbord@medtronic.com

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Anita Antonsen Sand

prosjektleder / avtaleforvalter
anita.a.sand@sykehusinnkjop.no
+47 932 10 778

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalen som er inngått er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)

Fant du det du lette etter?