Avtalen gjelder for dren, sonder og sug til bruk i Helse Midt-Norge. Avtalen er delt inn i 6 delområder
- Duodenalsonde
- Thoraxdren og drenasjesett
- Sugeslanger
- Sugesett*
- Sugesett øvrig*
- Silikondren*
* Dette er skilt ut som en egen avtale, del 2. Lenke til denne avtalen finner du her.
Hvem er leverandører?
Det er inngått avtale med tre leverandører. Her finner du en oversikt over hvem de er, og hvem de har som kontaktpersoner:
CARDINAL HEALTH NORWAY AS
E-post: gmb-nordicBT@cardinalhealth.com
MEDIPLAST AS
Kontaktperson: Jannicke S. Haugseth
Telefon: 40 49 19 40
E-post: jannicke.haugseth@mediplast.com
CONVATEC NORWAY AS
Kontaktperson: Rolf Lønseth
Telefon: 91 39 27 64
E-post: rolf.lonseth@convatec.com
Produkter på avtale
Delområde 1 Duodenalsonde:
- Medtronic Norge
AS, avtalenummer 200364
Delområde 2 Thoraxdren og drenasjesett
- Medtronic Norge
AS, avtalenummer 200364
Delområde 3 Sugeslanger
- Mediplast As, avtalenummer 200359
- ConvaTec Norway As, avtalenummer 200361
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Christian Simonsen
prosjektleder
christian.folgero.simonsen@sykehusinnkjop.no
Laila Wold Snildal
avtaleforvalter
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Avrop foregår i iht kontrakt.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)