Avtale for alle helseforetakene i Helse Midt-Norge RHF

Dren, sonder og sug - del 1

Avtalen gjelder 5. juni 2018 til 4. juni 2020, med mulighet for forlengelse i 2 år.


Avtalen gjelder for dren, sonder og sug til bruk i Helse Midt-Norge. Avtalen er delt inn i 6 delområder
 
  1. Duodenalsonde
  2. Thoraxdren og drenasjesett
  3. Sugeslanger
  4. Sugesett*
  5. Sugesett øvrig*
  6. Silikondren*

* Dette er skilt ut som en egen avtale, del 2. Lenke til denne avtalen finner du her.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med tre leverandører. Her finner du en oversikt over hvem de er, og hvem de har som kontaktpersoner:

CARDINAL HEALTH NORWAY AS             
E-post: gmb-nordicBT@cardinalhealth.com
 
MEDIPLAST AS 
Kontaktperson: Jannicke S. Haugseth
Telefon: 40 49 19 40
E-post: jannicke.haugseth@mediplast.com

CONVATEC NORWAY AS 
Kontaktperson: Rolf Lønseth
Telefon: 91 39 27 64
E-post: rolf.lonseth@convatec.com

Produkter på avtale

Delområde 1 Duodenalsonde:

  • Medtronic Norge AS, avtalenummer 200364

Delområde 2 Thoraxdren og drenasjesett

  • Medtronic Norge AS, avtalenummer 200364

Delområde 3 Sugeslanger

  • Mediplast As, avtalenummer 200359
  • ConvaTec Norway As, avtalenummer 200361

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Christian Simonsen

prosjektleder 
christian.folgero.simonsen@sykehusinnkjop.no
+47 416 63 504


Portrett

Laila Wold Snildal

avtaleforvalter 
laila.wold.snildal@sykehusinnkjop.no
+47 469 01 045

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Avrop foregår i iht kontrakt.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)


Fant du det du lette etter?