Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 1. mars 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 1 gang.

Avtalen omfatter kjøp av Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT

Avtalen dekker følgende områder: Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT


Leverandør: Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS, avtale 23055187

 

Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS

Arild Troseth 

Arild.troseth@kjeldsberg.no 

Tlf: 970 56 160 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024