Avtalen gjelder levering av fikseringsprodukter, kompresser og tupfere, og er delt inn i 2 hovedgrupper fordelt på 12 deltilbud.
Hvem er leverandører?
Det er inngått avtale med seks leverandører. Her finner du en oversikt over hvem de er, og hvem som er kontaktpersoner:
BD Becton Dickinson / Bard Norway Kontaktperson: Ida Leona V.Bjørklund
Tlf.: 90 87 24 30
E-post:
Ida.Bjorklund@bd.com Hovedgruppe 1 - Kompresser og tupfere
Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):
- Operasjonskompresser steril m/rtg.tråd
Onemed / 201033
- Operasjonstupfere steril m. rtg.tråd
Onemed / 201033
- Kompresser steril
Onemed / 201033
- Kompresser usteril
Onemed / 201033
- Tupfere steril
Mölnlycke Healthcare / 201034
- Tupfere usteril
Onemed / 201033
Hovedgruppe 2 - Fikseringsprodukter
Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):
- Fikseringsprodukter PVK (perifer vene kanyle)
3M / 201050 - Fikseringsprodukter SVK (sentral vene kateter)
3M / 201050
- Fikseringsstrømper PVK
Mölnlycke Healthcare AS / 201049 - Fiksering av epiduralkateter
3M / 201050 - Suturløs fiksering
Abbott / 201060
ConvaTec / 201061
BD Becton Dickinson (Bard Norway) / 201062
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Marius Bjerkan
rådgiver innkjøp
marius.bjerkan@sykehusinnkjop.no
Laila Wold Snildal
avtaleforvalter
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Unntaket er delleveranse Suturløs fiksering, her er det inngått avtale pr varelinje. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)