Avtalens formål er å dekke St. Olavs hospitals behov for flyttetjenester og midlertidige lagringstjenester i forbindelse med flytting, hvor dette ikke håndteres av STO selv.
Hvem er leverandører?
Relokator AS, avtalenummer 201418
Kontraktsansvarlig: Tine Anthonsen
Tlf: 920 55 166
E-post: tina.anthonsen@relokator.no
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Lasse Kenneth Andersen
rådgiver
lasse.kenneth.andersen@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Bestillinger vil bli foretatt fra St. Olavs Hospital HF i henhold til mekanisme angitt i konkurransegrunnlaget
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)