Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Flyttetjenester og midlertidig lagring

Avtalen gjelder fra 20. mai 2021 til 19. mai 2024, med mulighet for forlengelse i 1 år. 

Avtalens formål er å dekke St. Olavs hospitals behov for flyttetjenester og midlertidige lagringstjenester i forbindelse med flytting, hvor dette ikke håndteres av STO selv. 

First Mover Group Norge AS (tidl. Relokator AS), avtalenummer 201418

Kontraktsansvarlig: Tine Anthonsen
Tlf: 920 55 166
E-post: tina.anthonsen@firstmovergroup.no

rådgiver

    ​​

    Bestillinger vil bli foretatt fra St. Olavs Hospital HF i henhold til mekanisme angitt i konkurransegrunnlaget​

    For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

    Logg inn (Innkjøpsportalen)

    Logg inn (ProWeb)

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

    Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

    Logg inn (Reklamasjonsportalen)​​

    Sist oppdatert 30.12.2022