Lokal avtale for St. Olavs hospital HF

Flyttetjenester og midlertidig lagring

Avtalen gjelder fra 20. mai 2021 til 19. mai 2022, med mulighet for forlengelse i 3 år. 

Avtalens formål er å dekke St. Olavs hospitals behov for flyttetjenester og midlertidige lagringstjenester i forbindelse med flytting, hvor dette ikke håndteres av STO selv. 
​​​​

Hvem er leverandører?

Relokator AS, avtalenummer 201418

Kontraktsansvarlig: Tine Anthonsen
Tlf: 920 55 166
E-post: tina.anthonsen@relokator.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


Portrett

Lasse Kenneth Andersen

rådgiver 
lasse.kenneth.andersen@sykehusinnkjop.no
+47 468 61 ​963


Dokumenter

​​​


Slik brukes avtalen

Bestillinger vil bli foretatt fra St. Olavs Hospital HF i henhold til mekanisme angitt i konkurransegrunnlaget​

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



​​




Fant du det du lette etter?