Avtalen gjelder produkter og tilbehør innen gastrostomiport.
Hvem er leverandører?
Kvinto AS – avtalenr.: 200802
Kontrakts og produktansvarlig: Toril Røed
Tlf: 98 22 55 75
E-post: toril@kvinto.no
Viatris AS – avtalenr.: 200803
Kontraktsansvarlig: Vidar Sie
Tlf: 90 16 88 29
E-post: vidar.sie@viatris.com
Produktansvarlig: Anni Helgedal Fladaas
Tlf: 90 28 75 30
E-post: anni.helgedal.fladaas@viatris.com
Produkter på avtale
Følgende delområder/underkategorier er på avtale:
Delområde 1 – PEG Produkter – Pull teknikk - Kansellert
Delområde 2 – PEG produkter – Push teknikk - Kansellert
Delområde 3 – Transgastrisk jejunal ernæringssonde – ikke nasale
1. Kvinto AS
2. Viatris AS
Delområde 4 – Gastrostomituber
1. Viatris AS
2. Kvinto AS
Delområde 5 – Gastrostomiporter og målestaver
1. Kvinto AS
2. Viatris AS
Delområde 6 – Mellomstykker til gastrostomiporter
1. Viatris AS
2. Kvinto AS
Delområde 7 – Hudbeskyttelse – Kvinto AS
Delområde 8 – Adaptere til ENFit-koblinger – Kvinto AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Håvard Augdal
prosjektleder og avtaleforvalter
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene innen delområde 3-6 er parallelle avtaler med rangering. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør vil kun skje når særskilte medisinskfaglige vurderinger tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuell artikkel.
Avtalene som er inngått innen delområde 7 og 8 er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)