Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Generelle kirurgiske instrumenter

Avtalene gjelder fra 1.november 2021 til 31.oktober 2024. Den kan forlenges med 1 år.

Avtalene gjelder generelle kirurgiske instrumenter, både flergangs og engangs.

Følgende delområder/underkategorier er på avtale(leverandør/avtalenummer):

Deltilbud 1 – Flergangsinstrumenter (B Braun/201471):

  • Sakser
  • Fattetenger
  • Nåleholdere
  • Pinsetter
  • Haker
  • Knivskaft
  • Skarpe skjeer

Deltilbud 2 – Engangsinstrumenter (Endomed/201473):

  • Sakser, engangs
  • Nåleholder, engangs
  • Pinsetter, engangs
  • Knivskaft, engangs
  • Fattetang, engangs

B Braun Medical AS – avtalenr.: 201471
Kontraktsansvarlig: Runi Johansen
Tlf: 971 45 860
E-post: runi.johansen@bbraun.com
Produktansvarlig: Alexander Moss
Tlf: 928 34 400
E-post: alexander.moss@bbraun.com

Endomed AS – avtalenr.: 201473
Kontraktsansvarlig: Trygve Gammelsæter
Tlf: 23 17 24 00 / 901 70 619
E-post: trygve@endomed.no
Produktansvarlig: Erik Storbekken
Tlf: 23 17 24 00 / 481 99 990
E-post: erik@endomed.no

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Sist oppdatert 26.11.2024