Avtale for alle helseforetak i Helse Midt-Norge RHF

Generelle kirurgiske instrumenter

Avtalene gjelder fra 1.november 2021 til 31.oktober 2023, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Avtalene gjelder generelle kirurgiske instrumenter, både flergangs og engangs.

Hvem er leverandører?

B Braun Medical AS – avtalenr.: 201471
Kontraktsansvarlig: Runi Johansen
Tlf: 971 45 860
E-post: runi.johansen@bbraun.com
Produktansvarlig: Alexander Moss
Tlf: 928 34 400
E-post: alexander.moss@bbraun.com

Endomed AS – avtalenr.: 201473
Kontraktsansvarlig: Trygve Gammelsæter
Tlf: 23 17 24 00 / 901 70 619
E-post: trygve@endomed.no
Produktansvarlig: Erik Storbekken
Tlf: 23 17 24 00 / 481 99 990
E-post: erik@endomed.no

Produkter på avtale

Følgende delområder/underkategorier er på avtale(leverandør/avtalenummer):

Deltilbud 1 – Flergangsinstrumenter (B Braun/201471):

  • Sakser
  • Fattetenger
  • Nåleholdere
  • Pinsetter
  • Haker
  • Knivskaft
  • Skarpe skjeer

Deltilbud 2 – Engangsinstrumenter (Endomed/201473):

  • Sakser, engangs
  • Nåleholder, engangs
  • Pinsetter, engangs
  • Knivskaft, engangs
  • Fattetang, engangs

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Sindre Faanes

prosjektleder 
sindre.faanes@sykehusinnkjop.no
+47 958 82 750

Portrett

Håvard Augdal

avtaleforvalter 
havard.augdal@sykehusinnkjop.no
+47 977 40 938

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)


Fant du det du lette etter?