Avtale for alle helseforetak i Helse Midt-Norge RHF

Kateteriseringssett

Avtalen gjelder fra 16. mars 2020 til 24. november 2022.

Avtalen gjelder levering av kateteriseringssett.

Hvem er leverandører?

Følgende leverandør er valgt:

Mediq Norge AS 
Avtalenummer: 200954
Kontraktsansvarlig: Janke Eriksen
E-post:  anbud.no@mediq.com

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Laila Wold Snildal

avtaleforvalter 
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no​​​

Dokumenter

Slik brukes avtalen

En leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)


Fant du det du lette etter?