Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Kneproteser og ortopediske sug/spyl

Avtalen gjelder fra 1.oktober 2024 til 30.september 2028. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen gjelder levering av kneprotesesystemer, samt ortopediske sug/spyl.

Parallelle rammeavtaler fordelt på følgende delområder (Leverandør/avtalenummer): 

Delkontrakt 1 – Kneprotese – standard sementert:

  • Smith & Nephew AS / 203227
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 2 - Kneprotese – standard usementert:

  • Stryker AB / 203228

Delkontrakt 3 - Kneprotese – uni, medial og/eller lateral:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 4 - Kneprotese – revisjon:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Smith & Nephew AS / 203227
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 5 - Kneprotese – hengslet:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Smith & Nephew AS / 203227
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 6 - Patella:

  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 7 - Osteotomi-implantater:

  • Ortomedic AS / 203226

Delkontrakt 8 - Ortopediske sug/spyl:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

ORTOMEDIC AS
Kontraktsansvarlig: Thormod Dønås
Tlf: 905 57 151
E-post: thormod.donas@ortomedic.no

SMITH & NEPHEW AS
Kontraktsansvarlig: Anne May Børresen
Tlf: 934 64 392
E-post: annemay.borresen@smith-nephew.com

STRYKER NORGE NORSK AVDELING AV UTENLANDSK FORETAK
Kontraktsansvarlig: Pehr Abrahamsson
Tlf: +46 406918115
E-post: Scandi_CSD_Tender_Pricing@stryker.com

ZIMMER BIOMET NORWAY AS
Kontraktsansvarlig: Rune Pilegård
Tlf: 40 33 00 22
E-post: rune.pilegard@zimmerbiomet.com

For alle delområder er det tildelt parallelle rammeavtaler uten rangering. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Sist oppdatert 26.11.2024