Avtalen gjelder kjøp av kommunikasjon- og profileringstjenester i hovedsak og evt. andre sporadiske anskaffelser innen samme segment til spesialisthelsetjenesten i Helse Midt-Norge.
Det kan i enkelte tilfeller unnlates å benytte leverandøren på avgrensende deler av avtalen ved prosjektrelatert arbeid.
Hvem er leverandører?
Bennett Reklamebyrå
Avtalenummer 200209
Kontraktsansvarlig: Pia Biermann
Tlf: 952 80 015
E-post: pia@bennett.no
Tjenester på avtale
Helse Midt‐Norge RHF med underenheter, skal til enhver tid ha tilgang på tjenester innen områdene:
- Produksjon og utforming av digitale løsninger i ulike formater
- Produksjon og utforming av trykksaker som magasin, brosjyrer, flyers, roll-up, plakater mv.
- Design og grafisk formgivning
- Utvikling og innhold for sosiale medier
- Kompetanse innen analyse og effektmåling
- Medietrening
- Støtte og planlegging av events
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Anita Antonsen Sand
prosjektleder / avtaleforvalter
anita.a.sand@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot leverandør.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)