Avtale for alle helseforetak i Helse Midt-Norge RHF

Kommunikasjon- og profileringstjenester

Avtalen gjelder fra 3. januar 2018 til 2. januar 2023. 

Avtalen gjelder kjøp av kommunikasjon- og profileringstjenester i hovedsak og evt. andre sporadiske anskaffelser innen samme segment til spesialisthelsetjenesten i Helse Midt-Norge. 

Det kan i enkelte tilfeller unnlates å benytte leverandøren på avgrensende deler av avtalen ved prosjektrelatert arbeid.

Hvem er leverandører?

Bennett Reklamebyrå
Avtalenummer 200209
Kontraktsansvarlig: Pia Biermann
Tlf: 952 80 015
E-post: pia@bennett.no

Tjenester på avtale

Helse Midt‐Norge RHF med underenheter, skal til enhver tid ha tilgang på tjenester innen områdene: 

  • Produksjon og utforming av digitale løsninger i ulike formater 
  • Produksjon og utforming av trykksaker som magasin, brosjyrer, flyers, roll-up, plakater mv. 
  • Design og grafisk formgivning 
  • Utvikling og innhold for sosiale medier 
  • Kompetanse innen analyse og effektmåling 
  • Medietrening 
  • Støtte og planlegging av events 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Anita Antonsen Sand

prosjektleder / avtaleforvalter
anita.a.sand@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot leverandør.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)


Fant du det du lette etter?