Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Patologiprodukter

Avtalen gjelder fra 01.01.2023 til 31.12.2024, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år.

​Avtalen gjelder Patologiprodukter til helseforetakene i Helse Midt-Norge

Chemi-Teknik AS – 201953
Kontaktpunkt: Terje Fjelldal
Tlf: +47 906 65 913
E-post: terje@chemi-teknik.no

Histolab Products AS - 201954
Kontaktpunkt: Ann Cathrin Lithell-Eggum
Tlf: +47 901 46 084
E-post: ann.cathrin.lithell@histolab.no

VWR International AS - 201955
Kontaktpunkt: Fredrik Bø Nilsen
Tlf: + 47 982 56 320
E-post: Fredrik.boe.nilsen@avantorsciences.com


  1. PATOLOGI KJEMIKALIER
    1. Kjemikalier (Histolab Products AS /201954)
    2. Prøvebeholder (Histolab Products AS /201954)
  2. BEGER OG CONTAINER
    1. Preparatbokser (VWR International AS /201955)
  3. HISTOLOGI FORBRUKSVARER
    1. Vevskassetter med lokk (VWR International AS /201955)
    2. Vevskassetter uten lokk (VWR International AS /201955)
    3. Vevskassetter supermega (Histolab Products AS /201954)
    4. Parafin (Histolab Products AS /201954)
    5. Mikrotomkniver (Histolab Products AS /201954)
    6. Merketusjer (Chemi-Teknik AS /201953)
    7. Pads/skumputer (VWR International AS /201955)
  4. OBJEKTGLASS (Chemi-Teknik AS /201953, VWR International AS /201955)

prosjektleder og avtaleforvalter

avtaleforvalter

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024