Gjelder alle helseforetak i Helse Midt-Norge

Patologiprodukter til helseforetakene i Helse Midt-Norge

Avtalen gjelder fra 01.01.2023 til 31.12.2024, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år.

​Avtalen gjelder Patologiprodukter til helseforetakene i Helse Midt-Norge

Hvem er leverandører?

Chemi-Teknik AS – 201953
Kontaktpunkt: Terje Fjelldal
Tlf: +47 906 65 913
E-post: terje@chemi-teknik.no

Histolab Products AS - 201954
Kontaktpunkt: Ann Cathrin Lithell-Eggum
Tlf: +47 901 46 084
E-post: ann.cathrin.lithell@histolab.no

VWR International AS - 201955
Kontaktpunkt: Fredrik Bø Nilsen
Tlf: + 47 982 56 320
E-post: Fredrik.boe.nilsen@avantorsciences.com


Produkter på avtale

  1. PATOLOGI KJEMIKALIER
    1. Kjemikalier (Histolab Products AS /201954)
    2. Prøvebeholder (Histolab Products AS /201954)
  2. BEGER OG CONTAINER
    1. Preparatbokser (VWR International AS /201955)
  3. HISTOLOGI FORBRUKSVARER
    1. Vevskassetter med lokk (VWR International AS /201955)
    2. Vevskassetter uten lokk (VWR International AS /201955)
    3. Vevskassetter supermega (Histolab Products AS /201954)
    4. Parafin (Histolab Products AS /201954)
    5. Mikrotomkniver (Histolab Products AS /201954)
    6. Merketusjer (Chemi-Teknik AS /201953)
    7. Pads/skumputer (VWR International AS /201955)
  4. OBJEKTGLASS (Chemi-Teknik AS /201953, VWR International AS /201955)

​Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Lilly Bratås Smits

prosjektleder og avtaleforvalter 
Lilly.Bratas.Smits@sykehusinnkjop.no


​Mats Eidsmoen Vik

avtaleforvalter ​
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no

​Dokumenter
​​

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)







Fant du det du lette etter?