PCI og El.Fys., prosedyrepakker

Lokal avtale for St. Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 2. april 2018 til 1. april 2020, med mulighet for forlengelse i 2 år. 

Avtalen gjelder for prosedyrepakker PCI og El.fys til St. Olavs Hospital HF. 

Avtalen er delt inn i 2 delområder:

  • Del 1 - Prosedyrepakker – PCI
  • Del 2 - Prosedyrepakker – El.Fys

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med to leverandører. Her finner du en oversikt over hvem de er, og hvem de har som kontaktpersoner:

VINGMED AS
Kontaktperson: Snorre Stumberg 
Telefon: 959 82 642
E-post:  snorre.stumberg@vingmed-as.no

MERIT MEDICAL NORWAY AS 
Kontaktperson: Per Øwre Sandvik  
Telefon: 477 57 917 
E-post: per.sandvik@merit.com

Produkter på avtale

Følgende produkter er på avtale (produkt/leverandør):

Vingmed AS, avtalenummer 200186

  • Prosedyrepakker PCI

Merit Medical Norway AS, avtalenummer 200187

  • Prosedyrepakker El.Fys

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Vegard Vestavik

prosjektleder 
vegard.vestavik@sykehusinnkjop.no
+47 901 52 463

Portrett

Laila Wold Snildal

avtaleforvalter 
laila.wold.snildal@sykehusinnkjop.no
+47 469 01 045

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Avrop foregår i iht kontrakt.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)


Fant du det du lette etter?