Avtale for alle helseforetak i Helse Midt-Norge RHF

PNA, utstyr og forbruksvarer

Avtalen gjelder fra 12. september 2017 til 11. september 2020, med mulighet for forlengelse i 1 år.

Avtalen inneholder PNA utstyr og forbruksmateriell til glukose og hemoglobin.

Hvem er leverandører?

Roche Diagnostics Norge AS
Kontraktsansvarlig: Reza Gordan
Tlf: 41 03 08 08
E-post: reza.gordan@roche.com

Bergman Diagnostika AS
Kontraktsansvarlig: Tove Nyhus
Tlf: 63835750
E-post: tn@bergmandiag.no

Produkter på avtale

Følgende delområder er på avtale (leverandør/avtalenummer):

  • Glukoseinstrumenter (Roche Diagnostics Norge AS / 75000309)
  • Hemoglobininstrumenter (Bergman Diagnostika AS / 75000335)
  • Glukoseinstrumenter til bruk hos spesielle pasientgrupper (Bergman Diagnostica AS / 75000336)

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Bjørnar Nordbotten

prosjektleder / avtaleforvalter 
bjornar.nordbotten@sykehusinnkjop.no
+47 488 93 436

Dokumenter

Slik brukes avtalen

En leverandør per delområde. Avrop foregår iht kontrakt.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)




Fant du det du lette etter?