Avtalen gjelder innkjøp av vakuumdren, dren med og uten slisser, samt bølgedren til alle helseforetak i Helse Midt-Norge.
Det er inngått avtale med en leverandører på dette området.
Hvem er leverandører?
Følgende leverandør er valgt:
Mediplast AS - avtalenummer 201436
Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Tlf.: 91161846
Produkter på avtale
- Vakumdren
- Dren med og uten slisser
- Bølgedren
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Terje Sandberg Nordahl
prosjektleder
terje.nordahl@sykehusinnkjop.no
Laila Wold Snildal
avtaleforvalter
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Utlisting av dokumenter.
Slik brukes avtalen
Avtalen er inngått med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)