Sårdren: Vakuumdren, dren med og uten slisser og bølgedren. Ny avtale fra 26/8 -21

Avtalen gjelder fra 26. august 2021 til 25. august 2023 med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Avtalen gjelder innkjøp av vakuumdren, dren med og uten slisser, samt bølgedren til alle helseforetak i Helse Midt-Norge. 
Det er inngått avtale med en leverandører på dette området.

Hvem er leverandører?

Følgende leverandør er valgt:
Mediplast AS - avtalenummer 201436
Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Tlf.: 91161846

Produkter på avtale

  • Vakumdren 
  • Dren med og uten slisser
  • Bølgedren

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Terje Sandberg Nordahl

prosjektleder 
terje.nordahl@sykehusinnkjop.no


​Laila Wold Snildal

avtaleforvalter 
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no​​​


Dokumenter

Utlisting av dokumenter.



Slik brukes avtalen

Avtalen er inngått med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)




Fant du det du lette etter?