Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Skulderproteser og artroskopianker til skulder

Avtalen gjelder fra 01.12.2024 til 30.11.2030.

Avtalen omfatter kjøp av skulderproteser og artroskopianker til skulder.

Parallelle rammeavtaler fordelt på følgende delområder (Leverandør/avtalenummer): 

Delkontrakt 1 - Skulderproteser, sementerte og usementerte:

  • Zimmer Biomet Norway AS(203237)
  • Ortomedic AS(203232)
  • Medivatus AS(203234)
  • Stryker AS(203236)

Delkontrakt 2 - Skulderproteser, stammeløse

  • Zimmer Biomet Norway AS(203237)
  • Stryker AS(203236)
  • Medivatus AS(203234)
  • Ortomedic AS(203232)

Delkontrakt 3 - Artroskopianker og suturer (ortopediske implantataer i skulderleddet):

  1. Arthrex Norway AS(203233)
  2. Smith & Nephew AS(203235)
  3. Ortomedic AS(203232)

 

Zimmer Biomet Norway AS – avtalenummer 203237
Kontraktsansvarlig: Rune Erik Pilegård
Tlf: 40 33 00 22
E-post: rune.pilegard@zimmerbiomet.com

Ortomedic AS – avtalenummer 203232
Kontraktsansvarlig: Thormod Dønås
Tlf: 67 51 86 00
E-post: thormod.donas@ortomedic.no

Medivatus AS – avtalenummer 203234
Kontraktsansvarlig: Gareth Martin
Tlf: 913 800 80 / 648 77 215
E-post: edoc@medivatus.no

Stryker AS – avtalenummer 203236
Kontraktsansvarlig: Pontus Steen
Tlf: +46 70 992 81 28
E-post:  Scandi_CSD_Tender_Pricing@stryker.com  

Arthrex Norway AS – avtalenummer 203233
Kontraktsansvarlig: Erik Poulsson
Tlf: 67 51 94 00 / 414 88 730
E-post:  erik.poulsson@arthrex.no 

Smith & Nephew AS – avtalenummer 203235
Kontraktsansvarlig: Anne May Børresen
Tlf: 934 64 392
E-post: annemay.borresen@smith-nephew.com

For delkontrakt 1 og 2 er det tildelt parallelle rammeavtaler uten rangering. For delkontrakt 3 er det tildelt parallelle rammeavtaler med rangering. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør vil kun skje når særskilte medisinskfaglige vurderinger av behandlende lege tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuelt produkt.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Sist oppdatert 26.11.2024