Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Sutur og ligatur

Avtalen gjelder fra 14.januar 2022 til 14.januar 2025, med mulighet for forlengelse i 1 år.

Avtalen gjelder sutur og ligatur.

Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

  1. Generell resorberbar multifil (B.Braun/23171123)
  2. Generell ikke-resorberbar multifil (B.Braun/23171123)
  3. Generell resorberbar monofil (B.Braun/23171123)
  4. Generell ikke-resorberbar monofil (B.Braun/23171123)
  5. Hjerte og kar (Ortomedic/23171125)
  6. Øye (Delområde ikke ferdig evaluert)
  7. Plastikkirurgi (Ortomedic/23171125)
  8. Antibakteriell (Ortomedic/23171125)
  9. Knytefri (Medtronic/23171124)
  10. KIT (B.Braun/23171123)​​

Følgende leverandør er valgt:

B Braun Medical AS – 23171123
Kontraktsansvarlig: Runi Johansen
Tlf: 97 14 58 60
E-post: avtaleforvaltning.no@bbraun.com
Kontraktsansvarlig: Anita Wear Edwin
Tlf: 93 04 95 00
E-post: anita.edwin@bbraun.com

Medtronic Norge AS – 23171124
Kontraktsansvarlig: Elin Olsen
Tlf: +45 27 79 76 27
E-post: avtaler@medtronic.com
Kontraktsansvarlig: Per-Aasmund Utgård
Tlf: 92 25 70 40
E-post: per-aasmund.utgaard@medtronic.com

Ortomedic AS – 23171125
Kontraktsansvarlig: Geir Halfdansen
Tlf: 91 34 22 84
E-post: geir.halfdansen@ortomedic.no
Kontraktsansvarlig: Tom Andre Vespestad
Tlf: 45 95 98 69
E-post: tom.andre.vespestad@ortomedic.no

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

​​

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Sist oppdatert 26.11.2024