Avtalen gjelder ambulerende pumper til all aktuell intravenøs, subkutan, spinal og epidural hjemmebehandling. De samme pumpene må også være egnet for bruk i sykehus. Kommunale institusjoner skal ha mulighet til å kjøpe pumpene på opsjon
Hvem er leverandører?
Vingmed AS - 23055153
Kontraktsansvarlig: Henriette Tomassen
Tlf: 67 58 06 80 / 992 33 920
E-post: henriette.tomassen@vingmed-as.no
Produktansvarlig: Torbjørn Berdal
Tlf: 67 58 06 80 / 959 82 645
E-post: torbjorn.berdal@vingmed-as.no
Abbot Rapid Diagnostics AS - 23055152
Kontraktsansvarlig: Guri Nilsen
Tlf: 24 05 67 26
E-post: guri.nilsen@abbott.com
Produktansvarlig: Gro Edvardsen
Tlf: 97531904
E-post: groelin.edvardsen@abbott.com
Produkter på avtale
Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):
- Sprøytepumper (Vingmed AS/23055153)
- Peristaltiske pumper (Abbot Rapid Diagnostics AS /23055152)
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Anita Antonsen Sand
prosjektleder / avtaleforvalter
anita.a.sand@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene innen delområdene 1 er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Avtalene innen delområdene 2 er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)