Gjelder alle helseforetak i Helse Midt-Norge

System for smerte- og symptomlindrende behandling

Avtalen gjelder fra 07.01.2022 til 06.01.2024, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år

Avtalen gjelder ambulerende pumper til all aktuell intravenøs, subkutan, spinal og epidural hjemmebehandling. De samme pumpene må også være egnet for bruk i sykehus. Kommunale institusjoner skal ha mulighet til å kjøpe pumpene på opsjon

Hvem er leverandører?

Vingmed AS - 23055153
Kontraktsansvarlig: Henriette Tomassen
Tlf: 67 58 06 80 / 992 33 920
E-post: henriette.tomassen@vingmed-as.no
Produktansvarlig: Torbjørn Berdal
Tlf: 67 58 06 80 / 959 82 645
E-post: torbjorn.berdal@vingmed-as.no

Abbot Rapid Diagnostics AS - 23055152
Kontraktsansvarlig: Guri Nilsen
Tlf: 24 05 67 26
E-post: guri.nilsen@abbott.com
Produktansvarlig: Gro Edvardsen
Tlf: 97531904
E-post: groelin.edvardsen@abbott.com

Produkter på avtale

Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

  1. Sprøytepumper (Vingmed AS/23055153)
  2. Peristaltiske pumper (Abbot Rapid Diagnostics AS /23055152)​


Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


Anita Antonsen Sand

prosjektleder / avtaleforvalter
anita.a.sand@sykehusinnkjop.no


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Avtalene innen delområdene 1 er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Avtalene innen delområdene 2 er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

​Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



Fant du det du lette etter?