Gjelder alle helseforetak i Helse Midt-Norge

Urologiske produkter


Avtalen gjelder fra 25.04.2022 til 25.04.2024, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år. 

​Avtalen gjelder urologiske produkter​

Hvem er leverandører?

Alfa Medical AS / 23055154
Navn: Kjell Robøle
Tlf.: 90 12 90 70

 
Medistim Norge AS / 23055155
Navn: Svein Kaldestad
Tlf.: 23 03 52 64 / 958 00 720
Navn: Viktor Bergseth
Tlf: 978 77 237
B Braun Medical AS / 23055156
Navn: Runi Johansen
Tlf.: 97 14 58 60

 
Boston Scientific Nordic AB / 23055157
Navn: Gitte Hove
Tlf.: +46 733 76 80 39

 
Endomed AS / 23055158
Navn: Trygve Gammelsæter
Tlf.: 23 17 24 00

 
Nobel Medical AS / 23055159
Navn: Bjarne Tveit
Tlf.: 93 49 80 02

 
Olympus Norge AS / 23055160
Navn: Malin Brustad
Tlf.: 41 26 09 19

 
Mediq Norge AS / 23055161
Navn: Wenche Fagerlid
Tlf.: 97 77 88 17

 

Produkter på avtale

Urologiske JJ-stenter (Olympus Norge AS, Boston Scientific Nordic AB)

Urologiske J-stenter (diversjonsstenter) (Alfa Medical AS)

Urologiske JJ-stenter, forenklet stentfjerning (Mediq Norge AS)

Stenfangere til urologi (Olympus Norge AS)

Aksesshylser for ureter (Olympus Norge AS, Endomed AS, Alfa Medical AS)

Blokkeballonger for ureter (Olympus Norge AS)

Okklusjonsballongkatetere for PCN (Alfa Medical AS)

Blokkeballonger for PCN (Alfa Medical AS)

Guidewire til urologi (Boston Scientific Nordic AB)

Sfinksterproteser (Mediq Norge AS, Nobel Medical AS)

Slyngesystem for menn (Medistim Norge AS, Mediq Norge AS)

Biopsitenger for ureterorenoskopi, engangs (Boston Scientific Nordic AB)

Suprapubiske katetere (B Braun Medical AS)


 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


​Lasse Kenneth Andersen

rådgiver 
lasse.kenneth.andersen@sykehusinnkjop.no


​Håvard Augdal

avtaleforvalter ​
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no​o


 

Dokumenter


 

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Unntak er: 
Urologiske JJ-stenter
Aksesshylser for ureter
Sfinksterproteser
Slyngesystem for menn

 
der det er inngått parallelle rammeavtaler med prioritet med flere leverandører per delområde. Avrop skal skje i henhold til Bilag 7 Prosedyre for avrop ved parallelle rammeavtaler.
Slyngesystem for menn er det inngått likestilte, ikke rangerte, avtaler

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



Fant du det du lette etter?