Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Vakumbehandlingprodukter

Avtalen gjelder fra 22. februar 2021 til 22. februar 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen gjelder innkjøp av produkter til vakumbehandling til alle helseforetak i Helse Midt-Norge. Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området.

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Følgende leverandør er valgt:
 
MEDELA MEDICAL NORGE – avtalenummer 201157
Kontaktperson: Martin Hellberg Lövald
Tlf.: 477 77 717
E-post:  guri.nilsen@abbott.com
 
Mediq – avtalenummer 201158
Kontaktperson: Wenche Fagerlid
Tlf.: 977 78 817
E-post:  wenche.fagerlid@mediq.com

Smith & Nephew – avtalenummer 201159
Kontaktperson: Hella Yngsdal
Tlf.: 46 46 33 23
E-post: hella.yngsdal@smith-nephew.com

Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

Flergangs vakumpumper, med forbruksmateriell – deltilbud 1
Mediq – avtalenummer 201158

Flergangs vakumpumper med skyllefunksjon, med forbruksmateriell – deltilbud 2
Mediq – avtalenummer 201158

Engangs vakumpumpe med kanister, med forbruksmateriell – deltilbud 3
Abbott – avtalenummer 201157

Engangs vakumpumpe uten kanister, med forbruksmateriell – deltilbud 4
Smith & Nephew – avtalenummer 201159

Utstyrsuavhengig forbruksmateriell – deltilbud 5
Mediq – avtalenummer 201158

prosjektleder
avtaleforvalter

    Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

    Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

    Logg inn (Reklamasjonsportalen)


    Sist oppdatert 26.11.2024