Avtalen gjelder innkjøp av produkter til vakumbehandling til alle helseforetak i Helse Midt-Norge. Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området.
Hvem er leverandører?
Følgende leverandør er valgt:
Produkter på avtale
Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):
Flergangs vakumpumper, med forbruksmateriell – deltilbud 1
Mediq – avtalenummer 201158
Flergangs vakumpumper med skyllefunksjon, med forbruksmateriell – deltilbud 2
Mediq – avtalenummer 201158
Engangs vakumpumpe med kanister, med forbruksmateriell – deltilbud 3
Abbott – avtalenummer 201157
Engangs vakumpumpe uten kanister, med forbruksmateriell – deltilbud 4
Smith & Nephew – avtalenummer 201159
Utstyrsuavhengig forbruksmateriell – deltilbud 5
Mediq – avtalenummer 201158
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Hanne Nordvik
prosjektleder
hanne.nordvik@sykehusinnkjop.no
Laila Wold Snildal
avtaleforvalter
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til
forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)