AVTALE FOR ALLE HELSEFORETAK I HELSE MIDT-NORGE RHF

Vakumbehandlingprodukter

Avtalen gjelder fra 22. februar 2021 til 22. februar 2023 med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Avtalen gjelder innkjøp av produkter til vakumbehandling til alle helseforetak i Helse Midt-Norge. Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området.

Hvem er leverandører?

Følgende leverandør er valgt:

Abbott – avtalenummer 201157
Kontaktperson: Guri Nilsen
Tlf.: 24 05 67 26
E-post:  guri.nilsen@abbott.com

Mediq – avtalenummer 201158
Kontaktperson: Wenche Fagerlid
Tlf.: 977 78 817
E-post:  wenche.fagerlid@mediq.com

Smith & Nephew – avtalenummer 201159
Kontaktperson: Hella Yngsdal
Tlf.: 46 46 33 23
E-post: hella.yngsdal@smith-nephew.com

Produkter på avtale

Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

Flergangs vakumpumper, med forbruksmateriell – deltilbud 1
Mediq – avtalenummer 201158

Flergangs vakumpumper med skyllefunksjon, med forbruksmateriell – deltilbud 2
Mediq – avtalenummer 201158

Engangs vakumpumpe med kanister, med forbruksmateriell – deltilbud 3
Abbott – avtalenummer 201157

Engangs vakumpumpe uten kanister, med forbruksmateriell – deltilbud 4
Smith & Nephew – avtalenummer 201159

Utstyrsuavhengig forbruksmateriell – deltilbud 5
Mediq – avtalenummer 201158

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Trond Sandsør Arntsen

rådgiver innkjøp 
trond.sandsor.arntsen@sykehusinnkjop.no
+47 466 29 950


Portrett

Laila Wold Snildal

avtaleforvalter 
laila.wold.snildal@sykehusinnkjop.no
+47 469 01 045

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)



Fant du det du lette etter?