Vaskesett

Avtale for alle helseforetak i Helse Midt-Norge RHF

Avtalen gjelder fra 26. august 2017 til 25. august 2020, med mulighet for forlengelse i 1 år. 

Avtalen inneholder vaskesett til ulike vaske‐/skifteprosedyrer i pasientbehandlingen på sykehusene.

Hvem er leverandører?

Mediq Norge AS
Kontraktsansvarlig: Gry Sveinhaug
Tlf: 92248723
E-post: anbud.no@mediq.com

Jacomedic AS
Kontraktsansvarlig: Morten R. Øvsteng
Tlf: 41562063
E-post: morten.ovsteng@jacomedic.no

Mediplast AS
Kontraktsansvarlig: Ketil Johansen
Tlf: 90 68 80 19
E-post: ketil.johansen@mediplast.com

Produkter på avtale

Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

Produktgruppe: 1005061102 Vaske‐/Skiftesett Sår

  • 1005061102.01 Vaske‐/Skiftesett Sår Lite (Mediplast/75000304)
  • 1005061102.02 Vaske‐/Skiftesett Sår Stort (Mediq/75000302)

Produktgruppe: 1005061103 Vaskesett Anestesi

  • 1005061103.01 Vaskesett Anestesi Lite (Mediplast/75000304)
  • 1005061103.04 Vaskesett SVK Stort (Mediplast/75000304)

Produktgruppe: 1005061104 Vaskesett Føde

  • 1005061104.01 Fødesett Lite (Mediq/75000302)
  • 1005061104.02 Fødesett Stort (Jacomedic/75000303)

Produktgruppe: 1005061105 Vaskesett Pre‐operativ

  • 1005061105.01 Vaskesett Pre‐operativ Lite (Mediplast/75000304)
  • 1005061105.03 Vaskesett Pre‐operativ Stort (Mediplast/75000304)
  • 1005061105.06 Vaskesett Øye (Mediplast/75000304)
  • 1005061105.07 Vaskesett Øre‐Nese‐Hals (Mediplast/75000304)
  • 1005061105.08 Vaskesett Cystoskopi Unisex (Mediplast/75000304)

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Terje Sandberg Nordahl

prosjektleder 
terje.nordahl@sykehusinnkjop.no
+47 473 75 481

Portrett

Laila Wold Snildal

avtaleforvalter 
laila.wold.snildal@sykehusinnkjop.no
+47 469 01 045

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Avrop foregår i iht kontrakt.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)


Fant du det du lette etter?