Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Sårbehandlingsprodukter som benytter negativt trykk

Avtalen gjelder fra 15.11.2024 til 15.11.2026. Den kan forlenges med ytterligere 2 år (1+1). Produkter på avtalen er engangs- og flergangspumper.

Rammeavtalene gjelder for alle foretakene i Helse Nord

 

Delkontrakter
Leverandør Avtalenr. Delkontrakt:
Mediq Norge AS  25369207  4. Flergangspumpe
Mölnlycke Health Care AS  25369208  1. Engangspumpe med kanister
Smith & Nephew AS  25369212  2. Flergangspumpe uten kanister
3. Flergangspumpe

 

Oversikt over leverandører (ikke overlappende avtaler)
Leverandør Avtalenr. Kontaktperson
Mediq Norge AS  25369207  Hege Iren Bøhnsmoen
 
Mobil: 986 31 333, Epost: hege.bohnsmoen@mediq.com 
Mölnlycke Health Care AS  25369208  Anette Gaare Vaagan
 
Mobil: 995 97 950, e-post: anette.gaare.vaagan@molnlycke.com 
Smith & Nephew AS  25369212  Anne May Strøm Børresen
 
Mobil: 934 64 392, e-post: annemay.borresen@smith-nephew.com 

Finnmarkssykehuset
Kontaktperson: Trond Amundsen
Telefon: 789 69 929
Epost: trond.dagfinn.amundsen@finnmarkssykehuset.no

Kontaktperson: Øyvin Grongstad
Telefon: 906 03 041
Epost: oyvin.grongstad@finnmarkssykehuset.no​

Helgelandssykehuset
Kontaktperson: Karl Åsmund Nagelhus 
Epost: Karl.Asmund.Nagelhus@helgelandssykehuset.no

Nordlandssykehuset
Kontaktperson: Kjetil Bull-Dahl
Epost: Kjetil.Bull-dahl@nordlandssykehuset.no 

Universitetssykehuset Nord-Norge
Kontaktperson: Anders Karlberg 
Epost: Anders.Karlberg@unn.no

Avtaleforvaltning divisjon nord

avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 20.02.2025