Blodtrykksmåling og Holter EKG 24 timer

Avtalen gjelder fra 7. juli 2020 og er forlenget fram til 7. juli 2024.

Avtalen gjelder levering av Holter EKG og 24 timers blodtrykksmåling:

I denne anskaffelsen ligger det en serverinstallasjon for 20 samtidige brukere av analysesoftware (flytende lisenser) som gjelder for hele Helse Nord.

Diacor AS
Kontaktperson: Ordre og support
E-post: diacor@diacor.no

1. Holter EKG med utstyrsavhengig forbruksmateriell. Opptakere bestilles ved behov, ved levering skal følgende være inkludert: Schiller medilog AR, bæreveske, 5- eller 7- avlednings kabel og oppladbart batteri. Utstyr er lagervare og sendes samme dag dersom bestilling mottas før kl. 12:00.
  2. 24 timers blodtrykksmåling med utstyrsavhengig forbruksmateriell. Blodtrykksmålere bestilles ved behov, ved levering skal følgende være inkludert: Schiller BR-102plus, veske, lader, 2x2 batterier, Medium mansjett, slange og mikrofon.

Forbruksmateriell som er utstyrsavhengig er blant annet 5- og 7- avlednings EKG og blodtrykksmansjetter i ulike størrelser.

Gjeldende prislister er til enhver tid tilgjengelig i innkjøpsportalen og clockwork bestillingssystem

HSYK
Kontaktperson: Bjørn Kjærstad / Avd.leder MTA
Epost: bjorn.kjaerstad@helgelandssykehuset.no

Kontaktperson: Joachim Hjartøy / Innkjøpskonsulent
Epost: joachim.hjartoy@helgelandssykehuset.no

NLSH:
Kontaktperson: Ola Ruus /Innkjøpsrådgiver
Epost: ola.ruus@nordlandssykehuset.no

UNN:
Kontaktperson: Maximilian Sani
Epost: maximilian.sani@unn.no

FSYK:
Informasjon om kontaktperson kommer.

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Låneutstyr er tilgjengelig, gratis i garantiperioden (forutsatt garantireparasjon), og mot et vederlag etter garantiperioden. Reservedeler er lagervare og sendes samme dag når bestilling mottas innen kl. 14:00. Diacor AS har et godt supportteam som tilbyr gratis telefonsupport innen maks 15 minutter. Se for øvrig etter bruksanvisninger i innkjøpsportalen.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
    Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
    Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 04.07.2024