Avtalen gjelder for Universitetssykehuset i Nord-Norge HF

AR-infrastructure

Avtalen gjelder fra 2. november 2018 til 1. november 2022, med mulighet for prolongering i inntil seks år.

Avtalen omfatter leveranse av instrumentavhengig forbruksvarer til instrument kryostat.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Olaug Fjellseth

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 971 96 763


Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset Nord-Norge HF:

Kontaktperson: Beate Susanne Hafstad, innkjøpskonsulent
Telefon: +47 77 66 91 07
E-post: beate.susanne.hafstad@unn.no

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at
leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no


Fant du det du lette etter?