Avtalen gjelder for Universitetssykehuset i Nord-Norge HF

AR-infrastructure

Avtalen gjelder fra 2. november 2018 til 1. november 2022, med mulighet for prolongering i inntil seks år.

Avtalen omfatter leveranse av instrumentavhengig forbruksvarer til instrument kryostat.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ove Marius Helø

Fagansvarlig avtaleforvaltning
ove.heloe@sykehusinnkjop.no
+47 934 00 194

Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset Nord-Norge HF:

Kontaktperson: Helge Vorren
Telefon: +47 77 66 98 00
E-post: Helge.Vorren@unn.no

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalene som er inngått er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at
leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik.dn@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?