Avtalen gjelder for helseforetak i Helse-Nord RHF

Bakgrunns-/sikkerhetssjekk - regional

Avtalen gjelder fra 14. januar 2019 og er forlenget fram til 1.desember 2021, med mulighet for prolongering i inntil ett år til.

Avtalen omfatter levering av bakgrunns-/sikkerhetssjekk av jobbsøkere og ved utvalgte oppnevnelser til verv.


Hvem er leverandører?

Semac AS
Kontaktperson: Hans Erling Stausland
Telefon: 23 89 76 15
epost:post@semac.no

Produkter på avtale

Tjenesten inkluderer ulike nivåer av bakgrunns-/sikkerhetssjekk:
1 Forenklet
2 Standard
3 Utvidet
4 Utland

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Olaug Fjellseth

avtaleforvalter 
olaug.fjellseth@sykehusinnkjop.no
+47 971 96 763


Kontaktpersoner helseforetak

Helse-Nord RHF:
Kontaktperson: Lisa Frønning Carlsen, adm.konsulent - adm.avdelingen Helse Nord RHF
Telefon: 99320568


Helse-Nord IKT: 
Kontaktperson: Inge Lykseth, HR rådgiverStab, Helse Nord IKT
Telefon: 90933577


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Kun dedikerte ressurser ved HR avdelingene i de aktuelle HFene kan benytte avtalen i følge med ansettelsesprosesser. Forutsetter brukertilgang og opplæring i bruk av Semac AS sin portal og eventuell Webcruiter. 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik.dn@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?