Avtalen omfatter levering av bakgrunns-/sikkerhetssjekk av jobbsøkere og ved utvalgte oppnevnelser til verv.
Hvem er leverandører?
Semac AS
Kontaktperson: Hans Erling Stausland
Telefon: 23 89 76 15
epost:post@semac.no
Produkter på avtale
Tjenesten inkluderer ulike nivåer av bakgrunns-/sikkerhetssjekk:
1 Forenklet
2 Standard
3 Utvidet
4 Utland
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Olaug Fjellseth
avtaleforvalter
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 971 96 763
Kontaktpersoner helseforetak
Helse-Nord RHF:
Kontaktperson: Lisa Frønning Carlsen, adm.konsulent - adm.avdelingen Helse Nord RHF
Telefon: 99320568
Helse-Nord IKT:
Kontaktperson: Inge Lykseth, HR rådgiverStab, Helse Nord IKT
Telefon: 90933577
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Kun dedikerte ressurser ved HR avdelingene i de aktuelle HFene kan benytte avtalen i følge med ansettelsesprosesser. Forutsetter brukertilgang og opplæring i bruk av Semac AS sin portal og eventuell Webcruiter.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til
avvik.dn@sykehusinnkjop.no.