Avtalen gjelder for Helse Nord IKT og Helse Nord RHF

Bakgrunns-/sikkerhetssjekk - regional

Avtalen gjelder fra 27. desember 2018 og er for prolongert til 02.12.2022 for Helse Nord IKT og Helse Nord RHF. Avtalen kan ikke ytterligere forlenges.


Avtalen løper fram til 01.12.2021 for Universitetssykehuset i Nord-Norge.

Avtalen omfatter levering av bakgrunns-/sikkerhetssjekk av jobbsøkere og ved utvalgte oppnevnelser til verv.

Hvem er leverandører?

Semac AS
Kontaktperson: Hans Erling Stausland
Telefon: 23 89 76 15
E-post:  post@semac.no

Produkter på avtale

Tjenesten inkluderer ulike nivåer av bakgrunns-/sikkerhetssjekk:
1 Forenklet
2 Standard
3 Utvidet
4 Utland​​

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


Portrett

Ingrid Sunkai Johnsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 936 59 ​609


Kontaktpersoner helseforetak

Helse-Nord RHF:​​​​
Kontaktperson: Lisa Frønning Carlsen, adm.konsulent - adm.avdelingen Helse Nord RHF
Telefon: 99320568
​​
Helse-Nord IKT: 
Kontaktperson: Inge Lykseth, HR rådgiverStab, Helse Nord IKT
Telefon: 90933577

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Kun dedikerte ressurser ved HR avdelingene i de aktuelle HFene kan benytte avtalen i følge med ansettelsesprosesser. Forutsetter brukertilgang og opplæring i bruk av Semac AS sin portal og eventuell Webcruiter. ​

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no



Fant du det du lette etter?