Avtalen gjelder for Helse Nord IKT og Helse Nord RHF

Bakgrunns-/sikkerhetssjekk - regional

Avtalen gjelder fra 2. desember 2022 til 1. desember 2024, og kan forlenges ett år av gangen i inntil to år.



Avtalen omfatter levering av bakgrunns-/sikkerhetssjekk av jobbsøkere og ved utvalgte oppnevnelser til verv.

Hvem er leverandører?

Ernst & Young AS
Kontaktperson: Kristian H. Bjerke
Telefon: 45 67 11 70​

Produkter på avtale

Tjenesten inkluderer ulike nivåer av bakgrunns-/sikkerhetssjekk:

Nivå 1 Standard
Nivå 2 Utvidet
Nivå 3 Utland​

​Kontaktpersoner helseforetak

Helse-Nord RHF:​​​​
Kontaktperson: Lisa Frønning Carlsen, adm.konsulent - adm.avdelingen Helse Nord RHF
Telefon: 99 32 05 68
​​
Helse-Nord IKT: 
Kontaktperson: Inge Lykseth, HR rådgiverStab, Helse Nord IKT
Telefon: 90 93 35 77

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Kun dedikerte ressurser ved HR avdelingene i de aktuelle HFene kan benytte avtalen i følge med ansettelsesprosesser. ​

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.




Fant du det du lette etter?