Avtalen gjelder for operasjonsfrakker, bekledning, hodebekledning og operasjonshjelmer.
Universitetssykehuset Nord-Norge HF og Nordlandssykehuset har tiltrådt avtale fra avtalens start. Finnmarkssykehuset HF og Helgelandssykehuset HF tiltrådte avtalen 1. mars 2021.
Avtalen inneholder også nødvendig opplæring i bruk av produktene. Innhold og omfang av opplæringen skal være organisert på en slik måte at trygg og sikker bruk av produktene ivaretas.
Hvem er leverandører?
3M Norge AS:
Produkter på avtale
Avtalen gjelder for operasjonsfrakker, bekledning, hodebekledning og operasjonshjelmer.
Kontaktpersoner helseforetak
Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Anders Karlberg
Nordlandssykehuset HF
Kontaktperson: Ola Ruus
epost: ola.ruus@nordlandssykehuset.no
Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Amundsen
epost: trond.dagfinn.amundsen@finnmarkssykehuset.no
Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Trygve Aasvik
epost: Trygve.Aasvik@helgelandssykehuset.no
Dokumenter
Utlisting av dokumenter.
Slik brukes avtalen
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte Innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.