Gjelder for alle helseforetak i Helse-Nord RHF

Brøytetjenester Finnmarkssykehuset, UNN, HSYK, Nordlandssykehuset - Regional

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2019 til 30. september 2021, med mulighet for prolongering  i inntil to år.

Avtalen gjelder vintervedlikehold og omfatter snørydding, skraping/høvling sandstrøing, bortkjøring av snø til stedlig deponi, feiing på samtlige veier, fortau, gangveier, inngangspartier, og adkomstarealer til varemottak, servicefunksjoner, parkeringsplasser m.m. ved nevnte lokasjoner.

Hvem er leverandører?

Kvalsund Maskin & Transport AS
Kontaktperson: Kjetil Fredriksen
Telefon: 48098475

Tangen Uteanlegg AS
Rune Tangen
Telefon: 95851838

Brækken Maskin & Transport AS
Kenneth Brækken
Telefon: 41626121

B-G Entreprenør AS, avd Nordnes Betong AS
Kontaktperson: Rolf Nordnes
Telefon: 91857603

Hadsel Maskin AS
Kontaktperson: Espen Jenssen
Telefon: 99590300

Sæteråsen Maskin AS
Kontaktperson:  Jacob Kulseng-Hansen
Telefon: 90839763

2tal Utemiljø AS
Kontaktperson: Egil Karlsen
Telefon: 97971516


Produkter på avtale

Snørydding, skraping/høvling sandstrøing, bortkjøring av snø til stedlig deponi, feiing på samtlige veier, fortau, gangveier, inngangspartier, og adkomstarealer til varemottak, servicefunksjoner, parkeringsplasser m.m. ved nevnte lokasjoner.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Veronika Kristin Steensen

Avtaleforvalter 
veronika.kristin.steensen@sykehusinnkjop.no
+47 952 04 270



Kontaktpersoner helseforetak


Finnmarkssykehuset HF
Bjørn Roger Andreassen
Telefon: 95972899

Helgelandssykehuset HF
Vidar Magne Smalås
Telefon: 97011825

Nordlandssykehuset HF
Ken Steve Hansen
Telefon: 91712262

Universitetssykehuset Nord-Norge Harstad
Tom Roger Mauseth
Telefon: 91306315
Epost: tom.mauseth@unn.no

Universitetssykehuset Nord-Norge Narvik
Trond Reinholdtsen
Telefon: 99004490


Dokumenter


Slik brukes avtalen

Kort beskrivelse av hvordan bruker avtalen 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

   

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post 

   avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

   

   

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

   

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til 

   avvik.dn@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?