Datastyrt renholdsprogram

Gjelder for alle helseforetak i Helse-Nord RHF

Avtalen gjelder fra 13.november 2019 til 13.november 2021, med mulighet for prolongering  i inntil 2 år.

Avtalen gjelder løpende levering av programvaretjenester for "Datastyrt Renholdsprogram".

Hvem er leverandører?

Datec Norge AS: 

Kontaktperson: Øyvind Larsen
Telefon: 930 06 227
epost: oyvind@datec.no

Produkter på avtale

Programvaretjenesten kan leveres i ulike tilgangsformat f. eks. via en web- leser, applikasjon for nettbrett/mobiltelefon eller ved lokal installasjon. Avtalen omfatter også drift og vedlikehold/support av den aktuelle tjenesten. 

Avtalen innebærer også en eventuell etableringsfase med oppsett av kundespesifikke data og opplæring av brukere.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ove Marius Helø

Fagansvarlig avtaleforvaltning
ove.heloe@sykehusinnkjop.no
+47 934 00 194

Kontaktpersoner helseforetak

Universitetssykehuset i Nord Norge HF

Kontaktperson: Trond Arne Liavik
E-post: Trond.Arne.Liavik@unn.no

Dokumenter



Slik brukes avtalen

Operativ bruk av avtalen administreres av Forsyningsavdelingen ved UNN ved kontaktperson ved HF.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik.dn@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?