Avtalen gjelder løpende levering av programvaretjenester for "Datastyrt Renholdsprogram".
Hvem er leverandører?
Datec Norge AS:
Kontaktperson: Gisle Kristiansen
Telefon: 930 74 316
E-post: gisle@datec.no
Produkter på avtale
Programvaretjenesten kan leveres i ulike tilgangsformat f. eks. via en web- leser, applikasjon for nettbrett/mobiltelefon eller ved lokal installasjon. Avtalen omfatter også drift og vedlikehold/support av den aktuelle tjenesten.
Avtalen innebærer også en eventuell etableringsfase med oppsett av kundespesifikke data og opplæring av brukere.
Kontaktpersoner helseforetak
Universitetssykehuset i Nord Norge HF
Kontaktperson: Trond Arne Liavik
E-post: Trond.Arne.Liavik@unn.no
Kontaktperson: Sissel Evensen
Epost: sissel.elise.evensen@unn.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Operativ bruk av avtalen administreres av Forsyningsavdelingen ved UNN ved kontaktperson ved HF.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.