Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Digitale parkeringstillatelser for UNN HF

Avtalen gjelder fra 19.06.2020 til 19.06.2024.

Avtalen gjelder digitale parkeringstillatelser for UNN HF. Avtalen omfatter de ansatte på sykehuset. Det foreligger ingen tidligere avtale på dette området.


Giant Leap Technologies AS
Kontaktperson: Atgeir Takle
Telefon: 915 67 097


Digitale parkeringstillatelser for UNN HF.​​


UNN HF
Kontaktperson: Jonny Svendsen

Kontakt Sykehusinnkjøp for rammeavtale og konkurransegrunnlag.

Avtalen administreres av kontaktperson ved UNN HF.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 28.12.2023