Avtale for Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Drift av parkeringstjenester - UNN Harstad

Avtalen gjelder fra 01. oktober 2021 til 30. september 2022, med mulighet for forlengelse i inntil 3 år.

Avtalen gjelder utførelse av drift av parkeringsplasser. Brukerne av avtalen er ansatte 
tilknyttet teknisk drift Harstad. ​

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes avtaleforvaltning@helse-nord.no.​​

Hvem er leverandører?

Apcoa Parking Norway AS (tidligere Europark)
Kontaktperson: Marcus Steinsvåg
Telefon: 95757473

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ingrid Sunkai Johnsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 936 59 ​609

Kontaktpersoner helseforetak

Kontaktperson: Tom Roger Mauseth
Telefon: 91306315

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalen administreres av seksjonsleder teknisk seksjon UNN HF Harstad.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no



Fant du det du lette etter?