Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Elektronisk løsning for innkreving av parkeringsavgift og håndtering av parkeringstillatelser for Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Avtalen gjelder fra 01.10.2024 til 30.09.2026. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen omfatter kjøp av elektronisk løsning for innkreving av parkeringsavgift og håndtering av parkeringstillatelser for UNN HF.

Avtalen gjelder elektronisk løsning for innkreving av parkeringsavgift og håndtering av parkeringstillatelser for ansatte ved UNN.

 Kontrakten er eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.  

Giant Leap Technologies AS
Jan Hanse
Telefon: +47 994 13 782
E-post: jan.hansen@giantleap.no

UNN HF
Jørgen Jenssen
E-post: jorgen.jenssen@unn.no

Henning Welle Lyngmo

Avtaleforvalter

henning.welle.lyngmo@sykehusinnkjop.no

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Sist oppdatert 19.12.2024