Avtalen gjelder for Helse-Nord RHF

Forvaltning av Microsoft lisenser - regional

Avtalen gjelder fra 24. mars 2019 til 23. mars 2022, med mulighet for prolongering 1 år.

På vegne av Helse Nord IT HF HF har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på tjeneste for forvalting av Microsoft-lisenser (LSP). 

Hvem er leverandører?

Atea AS er valgt som leverandør. 

Kontaktperson: Tor Inge Øvergaard
Telefon: 959 74 808
E-post: tor.inge.overgaard@atea.no

Produkter på avtale

  • Bestilling av lisenser på vegne av Helse Nord IKT

  • Fakturering på vegne av Microsoft 

  • Rapportering lisenser

  • Rådgivning knyttet til Microsofts lisensbestemmelser 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ove Marius Helø

Fagansvarlig avtaleforvaltning
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
+47 934 00 194

Kontaktpersoner helseforetak

Helse Nord IKT HF:
Kontaktperson: Per Christian Lindberg
Telefon: 909 76 749

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Avtalen administreres av Helse Nord IKT HF. Lisenser bestilles gjennom kontaktperson Helse Nord IKT som aktiverer lisenser gjennom leverandørportal. 

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no


Fant du det du lette etter?