Avtalen gjelder leveranse av gastrostomiprodukter til Helgelandssykehuset HF og Finnmarkssykehuset HF.
Hvem er leverandører?
KvinTo AS
Kontaktperson: Toril Røed
Telefon: 982255757
Produkter på avtale
1.1 Gastrostomiport, sett
1.2 Bolus med enkelt endestykke
1.3 Bolus med enkelt endestykke ENFit
1.4 Mellomstykke vinket kobling og y-port
1.5 Mellomstykke vinklet kobling og y-port hybrid
1.6 Mellomstykke vinklet kobling og y-port ENFit
1.7 Mellomstykke vinklet kobling og enkelt endestykke
1.8 Mellomstykke vinklet kobling og enkelt endestykke ENFit
1.9 Absorberende bandasje
Kontaktpersoner helseforetak
Helgelandssykehuset HF
innkjop@helgelandssykehuset.no
Finnmarkssykehuset HF
innkjop@finnmarkssykehuset.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.