Håndtverkertjenester for Helgelandssykehuset HF

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2018 til 30. september 2020, med mulighet for prolongering i inntil to år.

Avtalen gjelder håndtverkstjenester levert til sykehusene i Mo i Rana, Mosjøen og Sandnessjøen.

Det er inngått avtale med én leverandør for hvert tjenesteområde. 

Leverandører Mo i Rana 

Elektriker:

Caverion Norge AS
Kontaktperson: Thomas Edvardsen. 
Telefon: 986 21 262 
E-post: moirana@caverion.com 
Sentralbord: 75 12 96 00

Rørlegger:

Brødrene Dahl AS
Kontaktperson: Roger Adolfsen
Telefon: 951 66 096
E-post: roger.adolfsen@dahl.no 
Sentralbord; 22 72 55 00

Bygg/tømrer:

B-G Entreprenør AS:
Kontaktperson: Hugo Møllersen
E-post: hugo.mollersen@boltcon.no 
Telefon: 977 98 448
Sentralbord: 75 12 14 40

Ventilasjon:

Caverion Norge AS
Kontaktperson: Andreas H. Hagen
E-post: moirana@caverion.com 
Telefon: 932 95 849
Sentralbord: 75 12 96 00

Leverandører Mosjøen

Elektriker:

Sinus Mosjøen AS
Kontaktperson: Stig Antonsen
Telefon: 928 15 808
Sentralbord: 02473

Rørlegger:

Brødr. Skjervstad AS
Kontaktperson: Geir Skjervstad
Telefon: 478 34 810
Sentralbord:75 17 13 02

Bygg/tømrer:

Contractor Bygg AS
Kontaktperson: Carl-Øivind Hill Forsland
Telefon: 918 44 824
Sentralbord: 08089

Ventilasjon

Caverion Norge AS
Kontaktperson: Tore Stokmo
Telefon 992 81 827
Sentralbord: 75 11 96 00

Leverandører Sandnessjøen

Elektriker:

Sinus AS
Kontaktperson: Morten Rønning
Telefon:412 71 014
Sentralbord: 02473

Rørlegger:

Brødrene Dahl AS
Kontaktperson: Bjørnar Pettersen
Telefon: 950 22 410
Sentralbord: 22 72 55 00

Bygg/tømrer:

Contractor Bygg AS
Kontaktperson: Carl-Øivind Hill Forsland
Telefon: 918 44 824
Sentralbord: 08089

Ventilasjon:

Caverion Norge AS
Kontaktperson: Tore Stokmo
Telefon: 992 81 827
Sentralbord: 75 11 96 00

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Veronika Kristin Steensen

Avtaleforvalter 
veronika.kristin.steensen@sykehusinnkjop.no
+47 952 04 270


Kontaktpersoner helseforetak

For tilgang til rammeavtale og prisinformasjon, ta kontakt med Drift og Eiendom i Helgelandssykehuset HF: Vidar Smalås, vidar.smalas@helgelandssykehuset.no.

Dokumenter


Slik brukes avtalen

Bestillinger skal skje skriftlig til leverandør (e-post) eller gjennom elektronisk bestilling (Clockwork) fra Helgelandssykehuset HF. I tilknytning til arbeidene vil det også normalt inngå materiell som trengs under utførelsen av arbeidet. Unntak vil gjelde i de tilfellene Helgelandssykehuset HF selv eller i egen regi skaffer varer/materiell til arbeidet, for eksempel varer/materiell fra eget lager.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik.dn@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?