Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Håndverkertjenester Finnmarkssykehuset HF Karasjok og Lakselv

Avtalen gjelder fra 1. mars 2023 til 1. mars 2025 med mulighet for forlengelse ett år av gangen i inntil to år.

​Avtalen inneholder delkontrakter på rørleggertjenester, elektrotjenester og tømrertjenester for Finnmarkssykehuset.

Saha AS
Kontaktperson: Morten Ailu Hansen
E-post: morten@saha.no​
Telefon: 91 14 99 67​

M. Paulen AS
Kontaktperson: Bjørn Olav Paulen
E-post: paulen.karasjok@gmail.com

Märkan El AS
Kontaktperson: Synnøve Olsen
E-post: synnove@markanel.no
Telefon: 41 31 61 54

Delkontrakt 1
Rørleggetjenester Karasjok og Lakselv: Saha AS

Delkontrakt 2
Tømrertjenester inkl. noen malertjenester Karasjok og Lakselv, prioritet 1: M. Paulen AS
Tømrertjenester inkl. noen malertjenester Karasjok og Lakselv, prioritet 2: Saha AS

Delkontrakt 5
Elektrotjenester Karasjok: Märkan El AS

Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Sivertsen
E-post: trond.sivertsen@finnmarkssykehuset.no
Telefon: 97 19 59 69

Kontaktperson: Jan Helge Mikkelsen
E-post: jan.helge.mikkelsen@finnmarkssykehuset.no
Telefon: 91 55 32 22

    ​​

    ​Avdeling drift- og vedlikehold hos Kunden skal være kontaktpunktet for Leverandør og oppdragene vil på et overordnet nivå i stor grad koordineres og tildeles av avdeling.

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)


    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 01.03.2023