Håndverkertjenester Finnmarkssykehuset HF Karasjok og Lakselv

Avtalen gjelder fra 1. mars 2023 til 1. mars 2025 med mulighet for forlengelse ett år av gangen i inntil to år.

​Avtalen inneholder delkontrakter på rørleggertjenester, elektrotjenester og tømrertjenester for Finnmarkssykehuset.

Hvem er leverandører?

Saha AS
Kontaktperson: Morten Ailu Hansen
E-post: morten@saha.no​
Telefon: 91 14 99 67​

M. Paulen AS
Kontaktperson: Bjørn Olav Paulen
E-post: paulen.karasjok@gmail.com

Märkan El AS
Kontaktperson: Synnøve Olsen
E-post: synnove@markanel.no
Telefon: 41 31 61 54

Produkter på avtale

Delkontrakt 1
Rørleggetjenester Karasjok og Lakselv: Saha AS

Delkontrakt 2
Tømrertjenester inkl. noen malertjenester Karasjok og Lakselv, prioritet 1: M. Paulen AS
Tømrertjenester inkl. noen malertjenester Karasjok og Lakselv, prioritet 2: Saha AS

Delkontrakt 5
Elektrotjenester Karasjok: Märkan El AS

Kontaktpersoner helseforetak

Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Sivertsen
E-post: trond.sivertsen@finnmarkssykehuset.no
Telefon: 97 19 59 69

Kontaktperson: Jan Helge Mikkelsen
E-post: jan.helge.mikkelsen@finnmarkssykehuset.no
Telefon: 91 55 32 22

Dokumenter

​​

Slik brukes avtalen​

​Avdeling drift- og vedlikehold hos Kunden skal være kontaktpunktet for Leverandør og oppdragene vil på et overordnet nivå i stor grad koordineres og tildeles av avdeling.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Logg inn (innkjøpsportalen)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?