Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Henting og levering av post - UNN HF

Avtalen gjelder fra 1. januar 2024 til 1. januar 2025. Med mulighet for forlengelse 1 år.

Avtalen gjelder hente- og leveringstjeneste av post mellom UNN HF (Breivika og Åsgård) og Postterminalen på Langnes. I tillegg omfattes henting hos Post i butikk på Coop Extra Stakkevollveien.  

Det er inngått avtale med ISS Facility Service  AS som leverandør på dette ommrådet.

Kontaktperson: Alexander Martin Kvikne
E-post: alexander.martin.kvikne@iss.no
Telefon: 400 11 547

Post- og dokumentsenteret:
Solveig Solør
E-post: solveig.solor@unn.no
Telefon: 776 26 142

Internpost: 
Liv Tone Hansen 
E-post: liv.tone.hansen@unn.no 

Innkjøp
Anders Karlberg 
​E-post: anders.karlberg@unn.no


Bestilling/levering foretas etter de til enhver tid gjeldene rutinene og i dialog mellom kontaktpersonene hos UNN HF og kontaktperson hos ISS Facility Service AS. 

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 04.07.2024